🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوچ کن در من بهـــــــــــار بعد با ساغر بیا

(ثبت: 1342) اردیبهشت 8, 1395 
کوچ کن در من بهـــــــــــار بعد با ساغر بیا

عشق هم روزی به چشمان تو منجــر می شود

صبر کن دنیا بدون عشق هم ســـــر می شود

طعم گیلاس نگاهت می دهـــــــد آغوش باغ

بعد تو گلهای این آغــــــوش پر پر می شود

می روی اما پس از تو کوچه باغ شعـــــر من

از قدم های تو با باران معطــــــــــر می شود

لای موهای تو وقتی باد را گـــــــــم می کنم

شعر چشمان تو را قشـــــلاق ، از بر می شود

توی آغوشت اگر الهـــــــــــام گیرم از لبت

ذوق من در شهر چشمـــــانت پیمبر می شود

صبر کن باران بیایـــــــد چتر گل وا می شود

باغ چشمت لایق الله اکبــــــــــــــر می شود

خشکسالی های پی در پی مرا هم خشک کرد

صبر کن یک روز قحطی هم به آخر می رسد

کوچ کن در من بهـــــــــــار بعد با ساغر بیا

دشت قشلاق دلــــــم این بار محشر می شود

جابر ترمک