🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کیمیا بیست و دو

(ثبت: 263403) شهریور 9, 1402 

 

چشم تو سیاه و لب تو قرمز و باریک
دنیای من از داغ فراقت شده تاریک

هر کس که چو من دیده دمی صورت ماهت
دلبسته ی آن دیده و لب گشته به تفکیک

از خونِِ دلِ عاشقِ مجنون صفتِ من
سرخ است لبان تو بهانه شده ماتیک

در بند غمت گشته گرفتار دلی چند
در کوی تو از هجمه ی عشاق ترافیک

صاحب شده ای جان و دل خسته ی ما را
لبخند بزن تا بدهم برگه ی تملیک

شبگرد دلت رفته پی طره ی مویش
ای عاشقِ دلداده یِ مجنونِ رمانتیک

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مجید قلیچ خانی

    شهریور 9, 1402

    درود جناب شرعی عزیز
    دستمریزاد🌺

  2. معین حجت

    شهریور 9, 1402

    درود بر شما و دستمریزاد👏💐

    • استاد ارجمند و ادیبم
      شاعر گرانقدر
      سپاس از این همه مهر
      سپاس از این همه محبت
      سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا