🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کیمیا بیست و سه

(ثبت: 263419) شهریور 10, 1402 

 

باورش سخت شده بی تو برآرم نفسی
کاش ای عشق شبی باز به دادم برسی

آخر ای دلبر طناز ز بوی بدنت
کِی منِ غرقِ فراقِ تو بر آرم نفسی

در سرم نیست بجز فکر کنارت بودن
در دلم نیست بجز مهر تو گل مهرِ کسی

دوش از میکده ی چشم شما مست شدم
نیست امشب به دلم جز می چشمت هوسی

کیمیا دیدمت و از تب عشقت در دل
نه ره پیش مرا مانده و نه راه پسی

حالِ شبگرد ، به نازِ تو چنان می ماند
رنجِ بی بال و پری بر درِ بازِ قفسی

 

 

 

نظرها
  1. علی معصومی

    شهریور 10, 1402

    عشق آیینه درد است و خودت آگاهی
    جز تو از بزم حهان هیچ ندارم هوسی
    ♡♡♡♡
    درودها بر شما

  2. معین حجت

    شهریور 10, 1402

    درود بر شما …دستمریزاد 👏👏👏💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا