🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کیمیا بیست و هفت

(ثبت: 263937) شهریور 27, 1402 

 

شبِ سی صفر و نذری و من ، دیگ حلیم
غم هجرانِ تو شد بر دل من درد الیم

لب بام آمده ام رُویت ماه رویت
اِرَنی گفنته ام ای یار چو موسای کلیم

برده ای دین و دل از هر که چو من مجنون است
پیش چشمت به چکار آمده این عقل سلیم ؟

مکتب عشق شده کوی تو امشب صنما
گیرد هر عارف و عامی سر کویت تعلیم

شُهرت خوبی روی تو شده عالم گیر
خوب رویان همه در پیش نگاهت تسلیم

کیمیا بی تو دل عاشق شبگرد گرفت
شبِ سی صفر و نذری و من ، دیگ حلیم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    شهریور 27, 1402

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    فقط وزن مصرع دوم بیت چهارم کمی ایراد داره🌺

    • ماه بانوی سرزمینم
      شاعر ارزنده و ارجمند
      سپاس از بذل محبت شما
      سپاس از دقت نظر شما
      سپاس

  2. طارق خراسانی

    شهریور 27, 1402

    سلام و‌درود بر جناب شبگرد عزیز

    مهمان غزل زیبایی از شما بودم

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏🌹🌿

    • استاد بزرگوارم
      ادیب فرزانه
      پیام های پر مهرتان موجب شادی من است
      سپاس از این همه لطف
      مهرتان ماندگار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا