🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کیمیا شش

(ثبت: 262612) مرداد 15, 1402 

 

کاش باشی قسمت من ، از دعای مادرم
تا شبی آرام گیرد ، این دو چشمان ترم

حوری جنت مکان و کیمیای این جهان
اینچنین بانو نشستی در میان باورم

وقت خلق تو خدا فکر شریک خویش بود
بار اول دیدمت گفتم که ایمان آورم

گر خدا از خاک و گِل خلقم نموده شک نکن
ساخته از برگ و گُل اندام ناز دلبرم

هر کسی رویت ندید و خوانده اشعار مرا
می فرستد لعنتی بر من که شاید کافرم

توبه کردم خالقا زین کفر جاری بر زبان
پس کریمانه اجابت کن دعای مادرم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    مرداد 15, 1402

    امیدوارم دعای مادرتان را کریم خطاپوش دستگیر ، اجابت کند که شاعر می گوید :
    تو مگو ما را بدان شه بار نیست
    با کریمان کارها دشوار نیست

    • دوست خوب و نازنیم
      مهرداد عزیز
      سپاس از بذل توجه شما
      سپاس که خواننده شعرم بودی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا