🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گاهی فقط زیباست تنــــــــها باشی و تنها

(ثبت: 590) دی 29, 1394 
گاهی فقط زیباست تنــــــــها باشی و تنها

وقتی هوای چشـــــــــــم من آرام تر باشد 
باید نگاهم بیقراری خــــــــــــــام تر باشد

صیاد یک عمر است با ترفنــد می خواهد
آهوی این جنـــــــگل کمی در دام تر باشد

دریا که باشی ساحل چشمت چه می فهمد 
امواج بایــــــــــــــــــد تا ابد ناکام تر باشد

خفاش از پرواز جـــــز شب را نمی فهمد 
حق دارد از کفتار خــــــون آشام تر باشد

من، تو، کبوتر، آسمان ، پرواز رقصیدن 
بی بال بودن لـــــذتش یک جام، تر باشد

گاهی فقط زیباست تنــــــــها باشی و تنها 
اما رقیبت واقعن بـــــــــــــــد نام تر باشد 
جابر ترمک