🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گرامی پاسدار  حرمت دین

(ثبت: 1431) اردیبهشت 20, 1395 

مرام  عاشقی  برپا  شد امروز
به دنیا گوهری  پیداشد امروز

يگانه مرد  میدان  شهادت
بیامد تاکند از بن , جهالت

لبش را چون به گفتن باز بنمود
ز خون  گلواژه ای  آغاز  بنمود

انیس و محرم اسرار دل‌ها
عزیز  فاطمه   فرزند  مولا

دلش پرمهر از مهر الهی
علم افراشته بهر رهائی

حسین امدکه برظلمت بتازد
بنای  عدل  و  ازادی   بسازد

سپهسالار خوبان شاه مردان
علمدار  عدالت  شیر  میدان

يلی غران به روز حمله کين
گرامی پاسدار  حرمت دین

نبی از لطف بوسیده گلویش
بود دست نیاز ما  به سویش

ماجد
سروده در سال 1368

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 21, 1395

    سلام و درود بر جناب ماجد

    شاعر گرانقدر

    میلاد امام عشق و سرور آزادگان جهان را از صمیم قلب به شما شاعر عزیز

    تبریک و تهنیت عرض می کنم .

    در پناه خداوند سبحان شاد زی…………………………………………………………

    • مجید مصطفوی (ماجد)

      اردیبهشت 22, 1395

      عرض ادب حضرت طارق

      سپاس از حضور و لطف شما

      بر شما هم مبارک باد اعیاد شعبانیه

  2. دشمن زار جمشيد ن‍ژاد

    اردیبهشت 21, 1395

    سلام بر کاکای خوبم بسیار عالی سرودی زیبا بید

    درود

  3. سحر جهانی

    اردیبهشت 21, 1395

    سلام و درود 

    زیباست.

    عیدعاشقان برشما مبارک 

  4. نگار حسن زاده

    اردیبهشت 21, 1395

    سلام  و عرض ادب جناب ماجد گرامی

    زیباست

    عیدتون مبارک

    سلامت و سعادتمند باشید

  5. میترا

    اردیبهشت 21, 1395

    سلام و عرض ادب

    با سلامی رهاتر از رها …

    برای آنانی که بی ریا  زندگی می کنند .

    قلم و اندیشه تان در اوج..

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا