🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوسه ی عشق

(ثبت: 216378) مهر 26, 1398 

سیگار پشت سیگار!
کاش
تمامِ پک هایم
روی گونه-ات بود…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. سپیده طالبی

    مهر 26, 1398

    درودها گرامی🌺

    • درود بر شما
      خوش آمدید
      ممنونم از نگاه پر مهرتون
      زنده باشید
      در پناه حق

  2. آن دنیا من،
    حرفها دارم
    با خیلی ها…

    … درود عزیز دل… آهنگ، در شعر آزاد الزامی است حتی اگر مرتکب حشو شویم حشوی که قبیح نیست بلکه حشوی است که به زیبایی اثر می فزاید… منتها با گذاشتن ویرگول و جدا کردن از بند این نیز درمان پذیر است تا غروب…

    • 🌺🌺🌺
      درود بر شما
      خیلی خوشحالم از حضور گرم و سبزتون
      و ممنونم از نکات بجایتان
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا