🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یاد او

(ثبت: 234766) دی 1, 1399 
یاد او

 

پنجره باز بود
رنگین کمان را دیدم
یادِ تو
رنگ سرخی بود میان آسمان
پنجره را بستم
بغض واژه‌ها را سر می‌‌بُرید
ذهنِ من
درگیر چرایی بود
چرا؟
مگر جهان بی او می شود؟

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. لذت بردم
    روزتان پر از
    سرور و توفیق
    🙏🙏🌹🌸🌻

    • درود بر شما
      سپاس از نگاه زیبای شما دوست عزیز
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا