🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یلدا

(ثبت: 243671) آذر 29, 1400 
یلدا

 

یلدا
از تو مهربانتر است
می نشیند و …
به حرفهای من گوش می دهد

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام و احسنت

  2. خسرو فیضی

    آذر 29, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . در نیمه های یلدا شبی تاریک و سخت ظلمانی
    . برف و باد و سوز در دست ها شلاق بیرحمی!!!
    . و من تنها !! ز پا آویزم و جیغ ام فلک پیماست!!
    . ایراندُخت فرزانه . . می دانستید ؟؟ و
    . این زیباترین سروده یلدا را با شکوفه های
    . خوشرنگ گل یخ ارمغانم آوردی !!! 🌺
    . روزگارنتان شاد و خرم باد 🌺🌿🌹🌿🌺

  3. فریبا نوری

    آذر 29, 1400

    سلام
    چه قدر لطیف 🌹👏🌹

  4. طارق خراسانی

    آذر 29, 1400

    داده ای باده که آن نوش کنم؟
    آمدی تا غم دیرینه فراموش کنم؟

    شب یلدا شد و ای نوری جان
    نیستی حرف تو را گوش کنم

    سلام نفسم
    آرزو جان
    کم. پیدایی
    این شکواییه بخاطر نبودنت بود
    فدای تو بابا طارق

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏👏👌❤️🌿

  5. حسین شیرکوند

    آذر 30, 1400

    🌺🌹💐🌺🌹💐🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا