🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک سبد خیال تو

(ثبت: 228513) تیر 5, 1399 
یک سبد خیال تو

 

در شهر به دنبال تو می گردم
هوای تو انگار ریخته است روی سنگ فرش خیابان ها
بی اختیار گریه می کنم
بی اختیار تو را تجسم می کنم
تمام درد من، نبودِ توست
وگرنه شهر هست
سنگ فرش خیابان ها هست
گریه هست
این تویی که نیستی، تو…

محمدرضانعمت پور
4 تیر1399

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. 🌺🌹
    سلام و درود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا