🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 💕 غمگسار 💕

(ثبت: 250782) شهریور 15, 1401 
💕 غمگسار 💕

 

اگر یارم شوی من نیز خواهم بود یار تو
اگر چه روزها دور از تو ، شبها در کنار تو

گلستان در گلستان می شوم از هر دری وارد
مگر از هر گلی پیدا کنم بوی بهار تو

به هر طاووس مستی می رسم در باغ می جویم
به شیدایی نشان از جلوه ی نقش و نگار تو

چه کابوس است این یارب که می بینم شبانگاهی
چو اشک از چشمت افتادم شدم ناگاه خوار تو

من و پیمانه نوشی بی تو در هر بزم زهرم باد
تو و پیمان شکستن نوش جان کاین است کار تو

به یاد آوردم ایامی که بودی غمگسار من
به یاد آوردی آیا این که بودم غمگسار تو؟

اگر چه روزگارم را تبه ، روزم سیه کردی
الهی خالی از غم باد روز و روزگار تو

دلی مانده ست با من یادگار از عهد شیدایی
که می آیم به دیدار تو می سازم نثار تو.

 

 

 

 

نظرها
  1. مریم محبوب

    شهریور 15, 1401

    به هر طاووس مستی می رسم در باغ می جویم
    به شیدایی نشان از جلوه ی نقش و نگار تو

    درودها استاد

    💐💐💐

    • عباس خوش عمل کاشانی

      شهریور 15, 1401

      مهربانوی سخن شناس را درود فراوان.خودم نیز بیت منتخب شما را بیشتر می پسندم.

  2. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 15, 1401

    استاد ارجمند جناب خوش عمل کاشانی
    بسیار زیبا سروده اید و غم انگیز
    بداهه تقدیم قلم ریبای شما
    جهان تا بوده با دنیای مشتاقی جفا کرده
    تو از این فتنه می خواهی بگردد در مدار ِ تو ؟
    در پناه حدا پاینده باشید
    👏👏👏🌿💐💐💐💐

  3. طارق خراسانی

    شهریور 15, 1401

    به یاد آوردم ایامی که بودی غمگسار من
    به یاد آوردی آیا این که بودم غمگسار تو؟

    اگر چه روزگارم را تبه ، روزم سیه کردی
    الهی خالی از غم باد روز و روزگار تو

    سلام و درود

    غزلی جانبخش و دل انگیز و زیبا
    در محضر بزرگ استادم همچنان می آموزم چه گونه سرودن را.

    در پناه خدا سلامت باشید که غایت آرزوست 🌿👏👏👏👏👏👌🌹❤️🌿

    • عباس خوش عمل کاشانی

      شهریور 16, 1401

      «ماه کریم خراسان»حضرت استاد طارق خراسانی را درود فراوان…
      تا که زمین است به گردش مدام
      سایه ات ای سرو سهی مستدام….

  4. صفا یغمایی

    شهریور 16, 1401

    درودهااستاد
    بسیارزیبا ودلنشین بود
    لذت بردم ومحظوظ شدم.
    👌👌👌

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا