🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 Love begins with your eyes

(ثبت: 1176) فروردین 21, 1395 

Love begins with your eyes

—————————————————-

Written by: Tariq Khorasani

Love begins with your eyes

Til your eyes sparkle

I will be alive

your eyes are the life

I have seen in them 

my happiness

everyday and every moment

.Love begins with your eyes

 

عشق از چشمان تو آغاز می شود

————————

تا چشمانت می درخشد،

من زنده  خواهم بود.

 چشم های تو برای زندگی ست.

من در چشمان تو ،

خوشبختی ام را ،

هرروز و هر لحظه دیده ام…

عشق از چشمان  تو آغاز می شود.