🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مهران قرجه داغی

 

همه ی خواب های عمیقم را بر می دارم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 168

سپاس: 4

 

تاب میخوری روی پاییز

شعرنو-نیمایی

خوانش: 162

سپاس: 1

 

شمع و پروانه فقط

شعرنو-نیمایی

خوانش: 131

سپاس: 1

 

وقتی عشق را تجربه نكرده بودم هرگز باور نمیكردم عشق با تمام قدرت و زیبایی اش

شعرنو-نیمایی

خوانش: 151

سپاس: 1

 

پر از هوای تو كه می شوم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 151

سپاس: 0

 

دلتنگم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 319

سپاس: 1

 

لب هایم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 112

سپاس: 0

 

تقدیرم است یا چه نمی دانم…

شعرنو-نیمایی

خوانش: 306

سپاس: 0

 

ضربان قلبم،

شعرنو-نیمایی

خوانش: 176

سپاس: 0

 

دوستت دارم هایت را باور می كنم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 204

سپاس: 0

 

رفته ام

شعرنو-نیمایی

خوانش: 144

سپاس: 0

 

نبودنت واگیر دارد، در خیـابان هایی كه حتی هرگز نبوده ای

شعرنو-نیمایی

خوانش: 203

سپاس: 0

 

عشق

شعرنو-نیمایی

خوانش: 148

سپاس: 0

 

بی آغوش برای كسی

شعرنو-نیمایی

خوانش: 121

سپاس: 0

 

چه دیــر به دیــر

شعرنو-نیمایی

خوانش: 126

سپاس: 0

 

رفته ام

شعرنو-نیمایی

خوانش: 141

سپاس: 0

 

شبهایی كه نسیم…..!!

شعرنو-نیمایی

خوانش: 189

سپاس: 0

 

انگشتانم را

شعرنو-نیمایی

خوانش: 184

سپاس: 1

 

بی هدف مینویسم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 130

سپاس: 0