🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار علی مکرمتی

 

چو رودخانه ای کهن

سایر

خوانش: 207

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

 

تو بد کردی

سایر

خوانش: 161

سپاس: 0

 

دیربازیست که عاشق شده این دل ،و خودم بی خبرم

سایر

خوانش: 137

سپاس: 0

 

بازار متاع عشق ،

سایر

خوانش: 148

سپاس: 0

 

چه زیباست رنگین کمان

سایر

خوانش: 207

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

 

سلام اولین

سایر

خوانش: 143

سپاس: 0

 

گیج و مبهوت توی این شهر کبود

سایر

خوانش: 159

سپاس: 0

 

از آغوش خیالت جدا شده و از تخت خواب یادت بیرون آمدم.

سایر

خوانش: 213

سپاس: 0

 

من دگر آن مرد خوشحال نیستم

سایر

خوانش: 138

سپاس: 0

 

سودائی جز تو ندارم در سر

سایر

خوانش: 140

سپاس: 0

 

با توام

سایر

خوانش: 115

سپاس: 0

 

سلامی بی جواب از تو

سایر

خوانش: 157

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

 

باران است

سایر

خوانش: 159

سپاس: 0

 

باز امشب بُغض ابر پُر ز بارانم

سایر

خوانش: 169

سپاس: 0

 

خدایم را به دادگاه دلم احضار کرده ، خودمم هستم

سایر

خوانش: 138

سپاس: 0

علی مکرمتی

بخند

علی مکرمتی 16 مهر 1400

 

بخند که تبسّم روی لبهایت ، ستودنی ست

خوانش: 124

سپاس: 2

 

کی هستم من ،

سایر

خوانش: 143

سپاس: 0

 

من قُماربازم

سایر

خوانش: 132

سپاس: 0

 

راوی قصه شدم

سایر

خوانش: 119

سپاس: 0

 

قول دادم درب دل را ، به رویت نگشایم

سایر

خوانش: 133

سپاس: 0