🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار دنیا تیموری

پشت غزلهایم

جز سایه تنهایی و دیوار،

خوشه ای-متغیر

خوانش: 1154

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

بی تو

پس مانده نفسهایت را خواهم بلعید

سپید

خوانش: 848

سپاس: 5

تعداد نظر: 5

قهوه تلخ است

چه شیرین بشود

شعرنو-نیمایی

خوانش: 1985

سپاس: 7

تعداد نظر: 9

دنیا تیموری

پنجره

دنیا تیموری 26 خرداد 1395

پنجره چشم به راه است

و کوچه ها

سپید

خوانش: 539

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

بی تو عقربه ها درجا می زنند

فراقت،

سپید

خوانش: 833

سپاس: 7

تعداد نظر: 3

پشت بازوان باز پنجره

کنار آخرین فنجان چایی ات

سپید

خوانش: 791

سپاس: 4

تعداد نظر: 6