🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار دنیا تیموری

کاش می توانستم

صدایت کنم

سپید

خوانش: 725

سپاس: 6

تعداد نظر: 4

بوی تلخ هجرت می آید

از خوابت باید بروم

سپید

خوانش: 535

سپاس: 9

تعداد نظر: 7

برای دلتنگی

حالِ من جور است

سپید

خوانش: 696

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

باز هم ثانیه ها

اسم تو را جار زدند

سپید

خوانش: 780

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

برای سرودنت

واژه ها را گم کرده ام

سپید

خوانش: 769

سپاس: 7

تعداد نظر: 6

من غزل هایم را

یک به یک خواهم کشت,

سپید

خوانش: 494

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

من غزل هایم را

یک به یک خواهم کشت,

سپید

خوانش: 489

سپاس: 5

تعداد نظر: 5

دنیا تیموری

"کوچه"

دنیا تیموری 10 شهریور 1395

بی تو با دلتنگی ام در شهر طوفان می کنم

چشمهای خسته ام را خیس باران می کنم

خوانش: 474

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

تعداد نقد: 2

بی نگاهت 

چشمهایم همه “پاییز”

سپید

خوانش: 512

سپاس: 6

تعداد نظر: 7

بی تو به خواب رسیده ام

اما 

سپید

خوانش: 620

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

با بغض هایم

می شمارم روزهای 

سپید

خوانش: 488

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

گفته بودی

چشمهایم مال تو،

سپید

خوانش: 498

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

دلتنگ که باشم

نفسهایم قطره قطره می میرند،

سپید

خوانش: 474

سپاس: 5

تعداد نظر: 9

واژه هایم طعم باران میدهند!

می چشد ذائقه ام

سپید

خوانش: 786

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

شاید اگر می آمدی

باز بی تو

سپید

خوانش: 715

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

لبهای بکرت

نیایش گاه بوسه های من است

سپید

خوانش: 799

سپاس: 7

تعداد نظر: 7

باز هم ساعت

باز هم صدای پای لنگ ثانیه ها

سپید

خوانش: 693

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

باتو

بهار لبهایم

سپید

خوانش: 660

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

در انتهای شب

آنجا که به خواب میرسم

سپید

خوانش: 678

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

آمدم عاقل کنارت، رفتی و دیوانه ام

آنچنانم کرده ای،هرشب به یک میخانه ام

خوانش: 500

سپاس: 7

تعداد نظر: 16