🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار دنیا تیموری

دیری ست دو دیده را به راهت بستم

دل گفتی و آن به روی ماهت بستم

خوانش: 701

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

چشمهایت سهم من نیست

و نگاهت

سپید

خوانش: 565

سپاس: 6

تعداد نظر: 8

دلتنگ که باشی 

پر بغض!

بحر طویل

خوانش: 509

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

دلم داغونِ داغونِ،چشام دلتنگ بارونه

آخه از وقتی که رفتی،دلم از غصه پرخونه

ترانه

خوانش: 501

سپاس: 7

تعداد نظر: 8

تعداد نقد: 1

تندیس نگاه تو  مرا کافر کرد

در فتنه گری عحب !! مرا ماهر کرد

خوانش: 613

سپاس: 10

تعداد نظر: 12

از من 

تا “آغوش” تو

سپید

خوانش: 468

سپاس: 7

تعداد نظر: 4

من آتش بی بهانه را می فهمم

لحن نفس شبانه را می فهمم

خوانش: 689

سپاس: 13

تعداد نظر: 17

تنهاتر از یک برگ

در کوچه های صبح دلتنگی

شعرنو-نیمایی

خوانش: 528

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

بوسه یعنی

طعم آغوش تو در کام دلم

خوانش: 950

سپاس: 8

تعداد نظر: 4

حرفهایم بوی گنگ بغض میدهد

کاش کسی حال 

سپید

خوانش: 817

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

و من اینجا تنها

پشت دیوار “سکوت”

شعرنو-نیمایی

خوانش: 730

سپاس: 7

تعداد نظر: 3

عقربه ها نیامدنت را تکرار میکنند

وتو

سپید

خوانش: 475

سپاس: 6

تعداد نظر: 4

دلم یک روز می میرد

شبیه دفتری کهنه

شعرنو-نیمایی

خوانش: 532

سپاس: 5

تعداد نظر: 9

لحظه هایم را بی تو

روی تیک تاک “ساعت دلتنگی”

سپید

خوانش: 1374

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

راه می روم

کوچه های تنهایی ام را،

سپید

خوانش: 760

سپاس: 6

تعداد نظر: 5

“آغوش”

چشم پوشاندی 

سپید

خوانش: 510

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

بوی باران

عطرِ سجاده ی غم آلوده

شعرنو-نیمایی

خوانش: 885

سپاس: 6

تعداد نظر: 3

میانِ هیاهوی شمشیر و آیه

نجوای خون و سجاده

سپید

خوانش: 842

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

با چشمهای باز نمی توان تو را دید

دست به دامان خیالت شده ام 

سپید

خوانش: 655

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

دلم از درد شکست

لحظه هایم همه از تنهایی

شعرنو-نیمایی

خوانش: 853

سپاس: 7

تعداد نظر: 7