🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مهدی صادقی مود
مهدی صادقی مود

نفسم

مهدی صادقی مود 05 فروردین 1396

شک ندارم ! هزار بارِ دگر هم تو را انتخاب خواهم کرد

دختر شاه قصه ها را هم پیشِ چشمت جواب خواهم کرد

خوانش: 362

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

مُحتسب مستی به ره دید و گریبانش گرفت *

مست ، مستی کرد ، آمد پیش و دندانش گرفت

خوانش: 451

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

نیستی ، زار می زنم امشب

بوسه بر دار می زنم امشب

خوانش: 639

سپاس: 6

تعداد نظر: 20

بازامشب برای داشتنت ، می نشینم کلَک سوار کنم

واژه ها را درشت و ریز کنم ، روی خودکار اَلَک سوار کنم

خوانش: 419

سپاس: 7

تعداد نظر: 20