🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مهدی صادقی مود

همچو طفلی که ز “کمبود پدر” می شکند

بارِ سنگینِ غمت باز کمر می شکند

خوانش: 261

سپاس: 3

تعداد نظر: 8

لب مرکزِ پخشِ عمده ی آبنبات

اطرافِ دهن عمده فروشِ شکلات

قطعه

خوانش: 266

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

باز قرمز نموده لبها را

مخزن العشقِ نیمه شبها را

قطعه

خوانش: 383

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

با حنجره ی گرفته آواز چرا؟

تا قابلمه هست منتِ ساز چرا؟

قطعه

خوانش: 300

سپاس: 3

تعداد نظر: 8

از نزدیکت هر کسی رد شده ها

انکارِ بهشت کرده، مرتد شده، ها!

قطعه

خوانش: 576

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

بعدِ مرگم برای تسکینم ٬ روی زخمم کمی گلاب بریز

جای کافور توی تاب/وتم ٬ حسِ وارونگیِ تاب بریز

خوانش: 254

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

مهدی صادقی مود

رفت

مهدی صادقی مود 20 شهریور 1396

عصرِ یک روزِ سرد و بارانی

چشمهایش – دو قاتلِ جانی

مسمط

خوانش: 434

سپاس: 7

تعداد نظر: 10

لب غنچه ی نشکفته ، ولی تنگ تر است

داوود نه ! صوتِ تو خوش آهنگ تر است

قطعه

خوانش: 338

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

شعری که در آن فرصتِ اندیشه نباشد

هر کس که سراییده – بدان یاوه و مُفت است

قطعه

خوانش: 577

سپاس: 2

تعداد نظر: 8

لب طعم عسل، ولی نه! مرغوب تر است

وَصلت ز حیاتِ جاودان خوب تر است

قطعه

خوانش: 337

سپاس: 4

تعداد نظر: 10

ماه فهمیده امشب اینجایی، رفته از آسمان و جیم زده

روی ویترینِ کهکشان را ابر پرده ی مشکیِ ضخیم زده

خوانش: 632

سپاس: 6

تعداد نظر: 14

در کوچه ی مُنتهی به بازارِ قماش

زیرِ خُنکای سایه ی پیچک و راش

خوانش: 708

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

دوست دارم ازعشق بنویسم  قلمم باز درد می گیرد

مثل دردِ شدیدِ حاملگی، فرقش این است: مرد می گیرد!

خوانش: 497

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

با خاطراتت هر غروبِ جمعه درگیرم

وقتِ غروب جمعه ی هر هفته می میرم

سایر

خوانش: 480

سپاس: 5

تعداد نظر: 7

امان از خون دل خوردن به پای یارِ ناشی هم

که “عشق آسان نمود اول” ولی دارد حواشی هم

خوانش: 716

سپاس: 7

تعداد نظر: 13

بعد از تو هم انتظار را فهمیدم

هم معنیِ عشق و یار را فهمیدم

خوانش: 499

سپاس: 9

تعداد نظر: 12

مهدی صادقی مود

ای عشق

مهدی صادقی مود 21 اردیبهشت 1396

ای عشق ، ای به خاک زده پشتِ مردها

ای مجمع الدلایل نصفِ نبردها

خوانش: 1016

سپاس: 4

تعداد نظر: 14

مهدی صادقی مود

هفتمِ من

مهدی صادقی مود 03 اردیبهشت 1396

همان که در شبِ ترحیم ، تاج گل می داد

تمامِ عمر، مرا سوی مرگ هُل می داد !

خوانش: 356

سپاس: 7

تعداد نظر: 14

مهدی صادقی مود

سی و نه

مهدی صادقی مود 24 فروردین 1396

سبزه ها روی کوزه پژمرده

ماهیِ توی تنگ هم مُرده

مسمط

خوانش: 426

سپاس: 7

تعداد نظر: 16

آرامشِ محض است ، درآغوش تو بودن…

“عشق است” به عشقِ تو و ازعشق سرودن

خوانش: 539

سپاس: 7

تعداد نظر: 14