🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مهدی صادقی مود

نباشی کوله بارم رو به سمتِ ماه می بندم

نباشی شاد می پوشم

قطعه

خوانش: 234

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

توی شرجیِ ظهرِ آبادان

طعمِ تند سموسه می چسبد

قطعه

خوانش: 394

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

غزلم را دوباره مهمان شو، زندگانی نشاط می خواهد

روزها سخت و دیر می گذرد، خاطرم انبساط می خواهد

خوانش: 427

سپاس: 6

تعداد نظر: 10

آنقَدَر ناز دارد انگاری که دو تخمِ دوزرده داده مرا

آنقدر امر می کند گویی که سه تا مردِ برده داده مرا

خوانش: 484

سپاس: 4

تعداد نظر: 10

شبهای دراز و تلخِ تنهایی را

با وعده ی وصلت، شبِ عیدش کردم

قطعه

خوانش: 196

سپاس: 1

تعداد نظر: 8

و باز آمد و تبریک گفت عیدم را

 

قطعه

خوانش: 207

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

درد دارد به دام افتادن… وَ خصوصاً به دام مریم ها

می هراسم دوباره غرق شوم، غرق در ازدحام مریم ها

خوانش: 235

سپاس: 2

تعداد نظر: 8

گونه های لطیفِ سُرخابی 

چشم های درشتِ لامصب

قطعه

خوانش: 400

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

نیمه شب یاد توست همدم من، اسمِ این حال هست غم زدگی

خاطره بر سرم خراب شده… مثل آوار بعدِ بم زدگی

خوانش: 193

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

بی شُهرت و نام، مادری کرد

بی حرف و کلام مادری کرد

خوانش: 232

سپاس: 2

تعداد نظر: 8

با عشوه می روی، به لوَندیِ یاس ها…

پرتِ تو می شوند تمامِ حواس ها

خوانش: 238

سپاس: 2

تعداد نظر: 8

چشمک بزنی، ستاره هم می خواهم

یک فرصتِ استعاره هم می خواهم

قطعه

خوانش: 270

سپاس: 6

تعداد نظر: 12

ساعتِ پنجِ عصر تنهایی، سالنِ سینمای شیرودی

می نشینم کنارِ خاطره ات، چیپس با طعم ماهیِ دودی

خوانش: 505

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

هر دفعه که استخاره، من… تنهایی…

یک آدم بی ستاره، من… تنهایی…

قطعه

خوانش: 515

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

گفتند چه داری که نثارش بکنی؟

جز قلبِ پلاسیده ی پُر زخم و ترَک !

قطعه

خوانش: 415

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

میدانِ بزرگِ شهر، دیدم پسری

از نسلِ بنی آدمِ گندم خورده

قطعه

خوانش: 353

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

تعداد نقد: 5

دوباره شب و حسرت و پنجره

یه بغضِ قدیمی توی حنجره

ترانه

خوانش: 723

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

سالِ سوم، درسِ آخر، مبحثِ وزن فَعَل

دلبری استاد، من هم کودکی رِند و دَغل

قطعه

خوانش: 270

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

حُناق بگیرید، اگر یاد ندارید

بر گوشِ فلک اینهمه فریاد ندارید

خوانش: 284

سپاس: 5

تعداد نظر: 14

“نون” که قبل از “قلم” به آیه رسیده

معنی اش این است: شعر نون ندارد!

قطعه

خوانش: 305

سپاس: 3

تعداد نظر: 7