🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بخش ۱۱ – اشارة الی افعاله سبحانه

(ثبت: 161159)

حادثات جهان چه شر و چه خیر

همه تقدیر او بود لاغیر

فعل ما خواه زشت و خواه نکو

یک به یک هست آفریده او

نیک و بد گر چه مقتضای قضاست

این خلاف رضا و آن به رضاست

هر چه خواهد کند ز منع و عطا

نیست کس را مجال چون و چرا

عدل و فضل است سوی او منسوب

ظلم باشد ز فعل او مسلوب

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا