🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بخش ۸ – اشارت به قدرت

(ثبت: 161156)

بعد ازان قدرتی بود کامل

مر مرادات را همه شامل

در همه کار در همه حالت

کارگر بی توسط آلت

اثر آن به هر عدم که رسید

رخت با خطه وجود کشید

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا