🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بخش ۹۸ – تمثیل

(ثبت: 161069)

خس و خاشاک بین که در تگ پا

می رود لحظه لحظه جای به جا

جنبش خس اگر ز خس دانی

رخش در کوی شرک می رانی

ور نبینی به غیر جنبش باد

وز خس و جنبشی نیاری یاد

غرقه موج بحر توحیدی

خسرو بارگاه تفریدی

ور همی بینی اش ز باد اما

دانی از جنبش خسش پیدا

عارف کاملی ز اهل طریق

کرده منزل به ذوره تحقیق

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا