🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

جواب پدر : پدر بگشاد الماس زبان را

(ثبت: 181439)

پدر بگشاد الماس زبان را

بسفت آنگه گهرهای بیان را

پسر را گفت گر داری هدایت

همه عمرت تمامست این حکایت

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا