🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

دوبیتی شمارهٔ ۲۲۴ : دو چشمم را ته خون پالا کنی ته

(ثبت: 160827)

دو چشمم را ته خون پالا کنی ته

کلاه عقلم از سر وا کنی ته

اگر لیلی بپرسه حال مجنون

نظر او را سوی صحرا کنی ته

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا