🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

رباعی شمارهٔ ۱۹۰ : با دل گفتم که عشق چون روی نمود

(ثبت: 160349)

با دل گفتم که عشق چون روی نمود

در دامن صبر چنگ محکم کن زود

دل گفت مرا که برتو باید بخشود

گر معتمد صبر تو من خواهم بود

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا