🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

رباعی شمارهٔ ۱۹۸ : هر کو نه به خدمت تو خرسند شود

(ثبت: 160357)

هر کو نه به خدمت تو خرسند شود

آفاق برو حبس و زمین بند شود

وان را که به بندگی پذیری یک روز

شب را به همه حال خداوند شود

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا