🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

رباعی شمارهٔ ۳۵۴ : در دام غم تو بسته‌ای هست چو من

(ثبت: 160513)

در دام غم تو بسته‌ای هست چو من

وز جور تو دل‌شکسته‌ای هست چو من

برخاستگان عشق تو بسیارند

در عهد وفا نشسته‌ای هست چو من

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا