🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

شمارهٔ ۱ : خورشید رخت ملک جهان میبخشد

(ثبت: 183511)

خورشید رخت ملک جهان میبخشد

دُرّ سخنت گنج نهان میبخشد

صد جان یابم از غم عشقت هر روز

گویی که غم عشق تو جان میبخشد

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا