🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

شمارهٔ ۲۵ : در عشق تو جان قویم میباید

(ثبت: 183558)

در عشق تو جان قویم میباید

وز خلق تنی منزویم میباید

چون در ره من وجودِ من سدِّ من است

در راه تو تنهارویم میباید

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا