🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

شمارهٔ ۴۲ – در رثای امیر معزی : تا چند معزای معزی که خدایش

(ثبت: 168207)

تا چند معزای معزی که خدایش

زینجا به فلک بر دو قبای ملکی داد

چون تیر فلک بود قرینش به ره آورد

پیکان ملک بر دو به تیر فلکی داد

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا