🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

شمارهٔ ۴۶ : از عشق تو روی بر زمینم بنشین

(ثبت: 183125)

از عشق تو روی بر زمینم بنشین

دیریست که دور از تو چنینم بنشین

من تشنهٔ دیرینهام از بهر خدای

چندان که ترا سیر ببینم بنشین

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا