🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

شمارهٔ ۹ : اینک جانم به پیشِ جانان شدهام

(ثبت: 185065)

اینک جانم به پیشِ جانان شدهام

در پرتوِ او سایهٔ پنهان شدهام

لب بر لبِ لعلش سخنی میگفتم

زانست که در سخن دُر افشان شدهام

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا