🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

فی مدح صاحب دیوان : ما هذه الدنیا بدار مخلد

(ثبت: 166405)

ما هذه الدنیا بدار مخلد

طوبی المدخر النعیم الی غد

کالصاحب الصدر الکبیر العالم ال

… متعفف البر الاجل الامجد

میزان عدل لایجور ولا یحی …

ف و ما اعتدی الا علی من یعتدی

بشر الینا بالرجاء بمنه

و تقایض الدنیا بدولة سرمد

مهمارجوت رجوت خیرالمرتجی

و اذا قصدت قصدت خیرالمقصد

مدت حیوة الناس تحت ظلاله

لا زال فی اهنی الحیوة و ارغد

هذی خلال الزاکیات وصفته

لمحمد بن محمدبن محمد

او یحسب الانسان ماسلک اهتدی

لا، من هداه الله فهو المهتدی

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا