🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

وله ایضاً : بی یاد تو دل چو سایه در خورشید است

(ثبت: 186798)

بی یاد تو دل چو سایه در خورشید است

با یاد تو بی‌نهایت امید است

هر تخم که در زمین دل کاشته‌ایم

جز یاد تو تخم حسرت جاوید است

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا