🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

وله ایضا : انا دلادل ابنة الکرم لابناء الکرام

(ثبت: 166404)

انا دلادل ابنة الکرم لابناء الکرام

اجلب الراحة والراح لقلب المستهام

اکتفی رشف الثنایا بعد اهلاک الضرام

هکذا یا طالب الوصل احتمل ضیق الغرام

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا