🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

و له ایضاً : چون آفت بی‌قیاس داری در پی

(ثبت: 186814)

چون آفت بی‌قیاس داری در پی

چندانکه روی هراس داری در پی

ای خوشهٔ سر سبز سر مفراز

چون می‌دانی که داس داری در پی

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا