🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرامش

(ثبت: 216028) مهر 18, 1398 

در آغوشم بگیر؛
مثلِ عروسکت
ببوس مرا؛
مثلِ مُهر سجاده ات
نوازشم کن
مثلِ دستِ پیر مرد، روی عصایش…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها 13 
  1. طارق خراسانی

    مهر 18, 1398

    سلام

    عالی، ست
    آفرررررین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏❤️🌿

    • همیشه با نگاه مهر خود شر منده ام می فرمایید

      سپاسگزارم

      در پناه حق
      درود بر شما

  2. سلام و درودبر شما بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺

  3. مهتاب ایزدسرشت

    مهر 18, 1398

    زیباست🍃در پناه خدا

    • درود بر شما

      سپاسگزار لطف حضور و نظر ارجمندت هستم

      🌺🌺🌺

  4. درود
    کوتاه با احساسی است

    • درود بر شما
      به مهر و لطف خواندید
      بی نهایت ممنونم
      زنده باشید

  5. علی معصومی

    مهر 18, 1398

    🌿👏👏👏👏👏🌷
    شادکام باشید

    • درود بر شما
      تشکر و قدر دانی میکنم از لطفتون و حضورتون
      در پناه حق

  6. درود
    ممنونم از پیگیری جنابعالی
    لطفتان مستدام
    شادزی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا