🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آشیانه‌ای شبیه آینه

(ثبت: 253676) آذر 14, 1401 

 

گوشه‌ای که دِنج…..

نه ولی اگر،

شرایطش فراهم است،

آشیانه‌ای شبیه آینه،

برای انزوای من،

از خودم که سال‌هاست

از تمام تار و پود خود گسسته‌‌ام

جستجو کنید،

آی، ای، فراغبال‌های گیج و ویج و

دنگ و منگ،

از منی که نیستم،

گاهگاه، گفتگو کنید.

لا اقل برای خود

درست مثل من،

سرنوشت روشنی شبیه سرنوشت آفتاب،

آرزو کنید!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 14, 1401

    درود بر شما 🌺🙏🙏🌹

  2. طارق خراسانی

    آذر 14, 1401

    نگاهِ مردمت آشوبگر باد
    بلا از چشم مستت برحذر باد

    سلام بزرگ استادم

    در مکتب شعر و معرفت شما همچنان شاگردی کوچک بوده و می آموزم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌿

  3. درود بر شما شاعر گرانقدر👏👏🌹

  4. مهدی سیدحسینی

    آذر 14, 1401

    درود جناب حاج محمدی
    بهره بردم با آرزوی توفیق الهی برای شما 🌹🌹

    • درود و سپاس فراوان جناب حسینی عزیز و ارجمند. 🙏🙏🙏🙏زنده باشید ان شا الله🌷🌷🌷🌷🌷