🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشتباه

(ثبت: 216978) آبان 5, 1398 

احساس می کنم
دنیایم
با هر پلکی از من
با غمزده ی ابرهایش
به تنگ می آید،
برای نگاهِ مثلِ ماهَت!
غافل از پنجره یِ اتاقت
که چشمانت را دوخته ای برای دیگری،
و دلت را
گره زده می دانی…
آه
چه بگویم
لبانم واژه های بلغورِ خیس را
به طعم شاخه های درخت انار
مزه می کند
و لال می شود
مثلِ کبوتری که، در چنگِ نگاه معشوقه اش
اسیر
و بال هایش را
می بخشد…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. علی معصومی

    آبان 5, 1398

    🌿🌺🌿🌺🌿🌺

    • درود بر شما
      تشکر و قدر دانی میکنم از حضورتون
      در پناه حق

  2. … با از خود بالاتر
    هیچگاه نه قهوه نوشیده ام و
    قطره ای در جامی شکسته نه، زهر شوکران!
    شبی با اما پایین تر از خود
    سه دنیا غصه خورده و هزار و یک مرد مرده ام!

    پ………………….

    … درود و احسنت……………………………………………….

    • درود بر شما
      زیباست آنچه کاشتی
      و خوش نگار سپاس از مهر بی حصرتان
      در پناه حق

  3. مهتاب ایزدسرشت

    آبان 5, 1398

    سلام
    عالی بودحظبردم
    احسنت

    • درود بر شما
      متشکرم بابت توجه و نظرتون
      عالی منظرید
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا