🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۳۷

(ثبت: 259261) اردیبهشت 16, 1402 

(۱)
پا تووی کفش هر کس کردم
باز لنگ می‌زد…
***
زندگی،،،
هیچگاه همگامم نبود!

 

(۲)
آفتاب،،،
هدایت‌گر ما بود اما،
تن به شب‌پره‌هائی دادیم که،
دورِ سرمان می‌چرخیدند!

 

(۳)
زنده‌ایم اما،،،
بی‌شک با پُتک جهالتِ طالبان
روزی،
مثلِ تندیسِ بودا
نابود می‌شویم.

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 16, 1402

    زنده‌ایم اما،،،
    بی‌شک با پُتک جهالتِ طالبان
    روزی،
    مثلِ تندیسِ بودا
    نابود می‌شویم

    درودتان

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. سیّدمحمّدرضا لاهيجے

    اردیبهشت 16, 1402

    سلام درود
    صبح و روزتان بهشت

    زیباست، با اجازه حقیر اوّلی را به این شکل خواندم!

    ــــــــــــــــــــــ

    پلک زد پا
    در پاکتِ کفشِ هرکه
    لنگید بی درنگ!

    دورِ دنیا
    از دور و نزدیک
    هیچ‌کس همگامم نبود!

  3. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 16, 1402

    سلام و درود تان

  4. غلامحسین جمعی

    اردیبهشت 16, 1402

    درودو سپاس بزرگوار دستمریزاد این خرد همانگونه که نوشتید خواندمو لذت بردم

    🙏🙏🙏🙏

  5. فاضله هاشمی

    اردیبهشت 16, 1402

    کفش
    پایم را زده بود
    درد گریه میکرد برایش
    گونه اش را بوسیدم
    به رویم خندید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا