🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشک های من

(ثبت: 223595) اسفند 26, 1398 

 

تمامِ دوست داشتنم
را یک جا باختم
تنها
یک نفر خواهد فهمید
رخت شویم!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 26, 1398

    پشیمانی سودی ندارد

    دنیا را باید طلاق داد همچو مؤلای جانها علی (ع)

    سلام

    استاد نعمت پور عزیز

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌈🌺🌈

    رختشویی ، آن زمان ، بیند مرا
    جسم را ترکی ، شوم روحی دلا

    با دلی آگاه ، روحی جاودان
    می روم سمتی خدا داند خدا

    ولی اله بایبوردی

    26 / 12 / 1398

    🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

    • محمدرضا نعمت پور

      فروردین 12, 1399

      درود بر شما
      سپاس از حضور و همراهی گرمتان
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا