🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اعتکاف

(ثبت: 3825) فروردین 22, 1396 
اعتکاف

تا کی به گزاف و لاف مشغول شویم؟

در رویاها به ” قاف ” مشغول شویم؟

در مسجد حضرت دل خود باید

با عشق به اعتکاف مشغول شویم

صدیقه(نسیم)محمدجانی

میلاد حضرت علی علیه‌السلام و روز مردان غیور و پدران صبور مبارک.

سه‌گانی:

غصه خوردن اشتباه خانه است،

تا پدر،

تکیه‌گاه خانه است.

صدیقه(نسیم)محمدجانی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):