🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اعجاز کلهر

(ثبت: 250868) شهریور 16, 1401 
اعجاز کلهر

 

دوباره سوز سازت می کند ناز
چه نازی می فروشد در کَفَت ساز

سُخَن از عشق می گویی به گوشش
خوشا سازی که باشد محرم راز

چنان گرمی به دل بُردن که گویی
گره از زُلف دلبر می کنی باز

ندیدم عشق بازی این چنین من
که با سازی کند آن یار طناز

کمانچه در کَف کیهان کلهر
به گوش عاشقانش کرده اعجاز

دل شبگرد زِ سوز ِ سازت آشفت
که دارد با نوای سازت آواز

 

تقدیم به استاد کیهان کلهر بزرگوار و عزیز

محمد رضا شرعی
شبگرد
آبان 1400

 

 

 

 

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 16, 1401

    بسیار زیباست
    درود
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا