🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 افشا کن مرا

(ثبت: 225528) اردیبهشت 30, 1399 

 

بی سبب
بی آنکه تو را بخواهم
برایت هر روز می مُردم
ای لبانت سرشار از دانه های سرخ انار
ای نشانه های ماه بر گرمای عشق
ای پریِ دریایی
ای
صدای نرگس های زندانی در بطری، روی آب
تو گواه من بوده ای
تو دیده ای مرا
از دوست داشتنم بگو
از ستایش دستانش در ذهنم در رویا
از روح خسته ام روئیده بر نرسیدن ها
از دو حرفِ تن، از تنهایی
از دیدن ستاره های عشق، بر مدار تنهایی
از جوخه های مداومِ مرگ اشک ها
از بنفشه های آشفته در بازار ها
از دست های خالیِ من
از آغوش بی قرارِ من، بگو
تو دیده ای مرا
تو گواه من بوده ای
ای
صدای نرگس های زندانی در بطری، روی آب
از دوست داشتنم بگو…

محمدرضانعمت پور
29فروردین1399

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 30, 1399

    سلام
    هزاران آفرین…احسنت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا