🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بابا

(ثبت: 962) اسفند 17, 1394 

بابا بیا داس بردار
و گندم های خیال مرا که چشم به راه دستهای تو هستند
دوباره درو کن
و من خوشحال خواهم بود
آن روز که دستهایم دوباره تاول بزند
پای خوشه چینی خرمن تو
بابا
دلم آفتاب کویر آن روزها را میخواهد
دلم برای پاهای برهنه ام
روی ریگ های داغ کودکی تنگ شده است
بگو کجای این کویر پنهان شده ای؟
بابا دلم غزل با عطر لبهای تو را میخواهد
دلم حافظ می خواهد زیر همان درخت خرمایی
که هر سال دانه های صلاتش سهم من بود

انالله و انا الیه الراجعون