🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بازی غمگین

(ثبت: 912) اسفند 10, 1394 
بازی غمگین

بغض ها …
     چه سخت فرو خورده اند
و جاده ها…
               چه بی انتها….
قلب ها…
             چه تنها  می تپند….
.
عجب بازی غمگینی است…
داستان قلب  و…
                   جاده و….
                              چمدان…. !

ماجد
پ.ن
ارسال نظر غیر فعال است که وقت عزیزان گرفته نشود
نقد ازاد است