🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باش تا ابد…

(ثبت: 215188) شهریور 31, 1398 

جا داده ام تو را
در لا به لای انزوای دلم
تو مثلِ آن مرد آمد، هستی برایم
کاش تو
یک خواب خوش نباشی!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    شهریور 31, 1398

    سلام

    کوتاه زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 31, 1398

      درود بر شما

      سپاس بیکران بابت حضور وتوجهتون

      لحظه هایتان پر از نور و سرور
      در پناه حق

  2. جواد مهدی پور

    شهریور 31, 1398

    انشاالله واقعیت است نه خواب

    زیبا سرودید

    درود بر شما جناب نعمت پور گرامی

    💐💐💐

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 31, 1398

      درود بر شما
      سپاس از همراهی بی دریغ و همیشگی تان
      موفق و تندرست باشید
      در پناه حق

  3. محمد ترکمان(پژواره)

    شهریور 31, 1398

    جا داده ام تو را
    لا به لای انزوای دلم
    برایم تو
    مثلِ ” آن مرد آمد ”
    هستی که کاش
    خوابی خوش نباشی!

    … سلام می بخشید که برای دل خودم اصلاح می کنم و به شما نکاح…

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 31, 1398

      درودها
      سپاسگزار لطفتانم
      شادزی🌹🌹🌹🌹

    • مينا امينی

      مهر 1, 1398

      درود آقای نعمت پور
      بهترین ها رو براتون آرزومندم💐

      • درودها بانو امینی
        ممنونم و سپاسگزارم از حضور گرمتان غروب غم ها را برایت آرزومندم
        شادزی

  4. علی معصومی

    مهر 1, 1398

    درود و ارادت
    جناب نعمت پور نازنین

    آیینه ها
    به دلت اشک می برند
    🌿🌺🌺🌺🌺🌺

    • درودها جناب معصومی عزیز
      سپاسگزارم که همیشه هستین
      موفق باشید و تندرست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا