🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بانوی زیبای لباس صورتی پوش

(ثبت: 252717) آبان 14, 1401 
بانوی زیبای لباس صورتی پوش

 

بانوی زیبای لباس صورتی پوش
یک شب تو را باید بگیرم من در آغوش

باران ببارد نم نم و با هم بنوشیم
در زیر باران چای داغی یا که دمنوش

یک بوسه از کنج لبان تو بگیرم
شاید شوم از باده ی لعل تو مدهوش

من حرف آخر را از اول با تو گفتم
با این نگاه پر سخن ، لب های خاموش

من دوستت دارم ولی باید بگویم
تا بشنوی از این نگاهم با دو تا گوش

شبگردم و محو تماشای تو هرشب
بانوی زیبای لباس صورتی پوش

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
آذر ماه 99

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نقدها
  1. سیاوش آزاد

    آبان 14, 1401

    سلام
    پیرهن صورتی دل من و بردی
    کشتی تو منو غمم و نخوردی
    نشون به اون نشون یادته
    گل سرخی روی موهات نشوندی
    گفتی من میرم الان زودی برمی گردم

    به نظر می رسد در لباس صورتی پوش ذکر لباس و پوش خالی از حشو نباشد
    بانوی زیبای لباس صورتی : می بینید که نیازی به ذکر پوش نیست
    یا
    بانوی زیبای صورتی پوش باز مقصود رسانده می شود

    • م . مانا

      آبان 16, 1401

      سیاوش راستشو بگو با پژمان بدری چه نسبتی داری ؟ 🙃🙃🙃

      • سیاوش آزاد

        آبان 16, 1401

        نسبتی نمی دانم داریم یا نه
        خرسندم که شاید مشابهتی دیدید
        نسبت ها مربوط به جسم است
        نسبت روح ها را باید نگریست

نظرها
  1. زهرا آهن

    آبان 14, 1401

    درود بر شما

    عاشقانه ای لطیف و زیبا قلم زده اید.

    فقط فکر میکنم کاش به جای لعل لب از تعبیر تازه تر و بدیع تری استفاده میکردید چون فضای شعر امروزی مینمود و لعل لب تعبیر قدماست

    پایدار باشید🌺🌺

  2. درودها جناب شبگرد.عاشقانه ای زیبا خواندم از تراوش قلمتان.
    بمانید و از عشق بسرائید.
    🥀🥀🥀

  3. فریبا نوری

    آبان 14, 1401

    من حرف آخر را از اول با تو گفتم
    با این نگاه پر سخن ، لب های خاموش

    درود جناب شبگرد گرامی
    عاشقانه ای لطیف و زیبا
    🌷🌷🌷🌷🌷